joi, 31 martie 2011

Cum fac eu garofitele

Am promis ieri ca fac poze sa va arat cum fac eu garofitele.Azi ma tin de promisiune si vin cu pozele.Deci avem nevoie de pasta de zahar ,o lingura ,o folie de plastic,o suprafata de lucru(in cazul meu un mousepad pe care eu il folosesc la petale pentru ca are nervuri mici prin el)si am uitat de scobitori..sa le pozez.
Facem o biluta mai mica pe care o punem pe scobitoare si 4 mai mici.Puteti face cate vreti in functie de cat vreti sa iasa de mari garofitele.

Apoi fiecare biluta o punem intre suprafata de lucru si folie si o intindem cu lingura cat de subtire putem.

Ridicam folia si facem o danteluta cu coada de la lingura.Eu din pacate inca nu mi-am achizitionat ustensile speciale....urmeaza de acum.Pana atunci ma descurc cu ce pot. Daca se rupe pasta pe margini pe alocuri nu-i nici o problema ca oricum cam asa arata garofitele in realitate.


 Apoi punem petala peste biluta din scobitoare in felul acesta:
  


si continuam sa punem petala dupa petala
pana ce ajungem la marimea pe care o dorim
 Si asta este rezultatul final:

3 comentarii:

  1. Foarte frumoase.Pare simplu.Nu ti se lipeste pasta de mousepad?Neaparat am sa incerc si eu.Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte fainut,mersi,de explicatii,te rog sa ne mai pui si la alte flori cum le faci si am inteles ca improvizezi atunci arata-ne si noua cu ce tai margaretele si alte flori ca nici eu nu am nu stiu ce ustensile,inca odata multumesc,ne mai invata si Viorica Dinu

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc pt explicatii. eu fac torturi foarte gustoase, dar imi doresc sa invat sa fac si flori frumoase pt ornat. am sa incerc intii sa fac pasta de zahar si pe urma si flori. multumesc inca o data

    RăspundețiȘtergere

Adauga un comentariu

Vizitatori online