luni, 25 iulie 2011

Maci galbeni/Yellow gumpaste poppies


4 comentarii:

  1. Care e tehnica de lucru? ne poti arata si cum faci macii? Ma intereseaza cu ce forma se ducupeaza. Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  2. Florile astea sunt minunate...Trebuie sa incerc si eu,altfel mor de suparare.In fiecare zi ma bucur de toate minunatiile astea ....

    RăspundețiȘtergere
  3. da si eu admir florile tale mereu,mi-ar place sa vad cum le faci,o zi buna

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc pentru aprecieri!Eu folosesc decupatoarele si ustensilele din trusa de la Wilton(cea cu 100 de lei de pe site-ul Lumea Basmelor)si de asemenea mai folosesc si de alte chestii pe care le are toata lumea prin bucatarie si prin casa.Trebuie doar sa ai putina imaginatie,putin simt practic si sa fii inventiva!Trusa are de asemenea si un manual pentru flori de unde am invatat multe chestii legate de prelucrarea florilor din gumpaste precum si mai multe retete de pasta de flori si nu numai... asa ca merita investitia facuta!

    RăspundețiȘtergere

Adauga un comentariu

Vizitatori online