duminică, 5 iunie 2011

Tort "Casa de vacanta"/"Vacation house "cake



Initial am vrut sa fac 2 torturi diferite dar apoi mi-a venit ideea de a face unul singur mai mare, in care sa includ preferintele amandorura si anume casa de vacanta pe care si-o doreste sotul de multa vreme si putin din pasiunea lui pentru sport si bicicleta de care Darius este nedespartit zi de zi precum si una dintre mingiile lui.
Atat de mult isi iubeste bicicleta incat o pune langa pat seara cand isi bea lapticul.Cand l-am intrebat cu ce sa-i fac tortul mi-a zis fara sa se gandeasca: "-Pai sa-mi paci cu biticheta mea!".
Indiferent cate personaje Disney i-am enumerat care stiam ca-i plac el a tinut-o pe a lui cu bicicleta....si bicicleta a ramas. 
Tortul a avut blat de vanilie insiropat cu sirop de cacao si capucino si creme:de ciocolata cu alune,stafide si visine din visinata, si mousse de capsuni cu bucati de capsuni.

Si aici o poza si cu sarbatoritii in timp ce se comparau cu copiile lor din zahar.Tortul a avut 11 kilograme...a ramas din el casuta care este din salam de biscuiti acoperit cu pasta de zahar, si fundatia ei care are aceeasi compozitie ca si tortul mare.

Si lemnele gata pregatite pentru un gratar...dupa putin sport o sa li se faca foame.

Si luata din alt unghi....

Pe masuta se zaresc sticla cu lapte a lui Darius si sticla de bautura energizanta a lui Mircea...

Si o sectiune...
Si sectiune din casuta..

9 comentarii:

  1. Super fain, vesel, original si delicios!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Super frumos tortul ! La multi ani lui Darius sa creasca mare si sa fie sanatos , sa va bucurati de el si la multi ani sotului, multa sanatate si fericire, sunteti o familie frumoasa! pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani barbatilor si tie multa inspiratie in continuare.Ai facut un tort super,foarte detaliat si cu o casuta de vis foarte frumoasa!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc pentru aprecieri si pentru urari! Am muncit mult la el si in final imi place si mie cum a iesit!

    RăspundețiȘtergere
  5. nemaipomenit,la multi ani sarbatoritilor,mi-ar place sa pot face asa un tort,felicitari,e o bucurie sa imparti cu noi realizarile tale

    RăspundețiȘtergere
  6. La multi ani! sigur s-au bucurat de un asa tort nebunatic

    RăspundețiȘtergere
  7. Superb ! Nu stiu daca as fi capabila sa fac un astfel de tort ! Minunat ! Felicitari !

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc Sandrina! Daca ai ambitie,perseverenta si iti place ce faci poti fi capabila sa realizezi tot ce iti propui!Garantat! Si eu inca mai am mult pana sa ajung unde mi-am propus.

    RăspundețiȘtergere
  9. La multi ani le soun cu intarziere si eu sarbatoritilor!!!

    RăspundețiȘtergere

Adauga un comentariu

Vizitatori online