vineri, 6 ianuarie 2012

De vorba la o cafea....



9 comentarii:

  1. Foarte frumoase!... Si torturile de Revelion mi-au placut f mult!.. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  2. pot sa ma asez la cafea ca-s tare obosita, dar "nu, multumesc!" la tigari :) arata f bine

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumoooos!
    Toate elementele sunt faine, dar tigara imi place cel mai mult! Pare atat de reala!

    RăspundețiȘtergere
  4. supeeeeeer, supeeeer tare! Vreau si eu pt tortul fiului meu de24 de ani! Ma poti ajuta?

    RăspundețiȘtergere
  5. supeeeeer, supeeer tare! Vreau si eu pt fiul meu pt tortul de 24 ani. Cum pot comanda?

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc Camelia!Scuze de intarziere dar n-am verificat de ceva vreme comentariile si al tau era trecut la "nemoderate".Ma poti suna daca nu e prea tarziu la nr trecut sub titlul blogului.

    RăspundețiȘtergere

Adauga un comentariu

Vizitatori online