sâmbătă, 6 august 2011

Tort "Alba ca zapada si cei 7 pitici"/"Snow white and the seven dwarfs" cake

A venit si randul Albei ca zapada.Imi doream de mult sa fac acest tort asa ca am lucrat cu multa pasiune la el si m-am bucurat ca un copil cand l-am vazut terminat.Mai sunt unele imperfectiuni cum ar fi machiajul Albei ca zapada dar in ansamblu tortul a iesit bine...zic eu.Sper sa-i placa si sarbatoritei si invitatilor ei si sper sa va placa si voua.
Blatul e de cacao cu creme de ciocolata cu arahide si de vanilie.






13 comentarii:

  1. Nico este minunat,personajele sunt atat de dragute!!!Ai facut fetele piticilor cu mulaj sau simplu cu mana???Felicitari...

    RăspundețiȘtergere
  2. Simpatice personajele.Succes in continuare.

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc tuturor pentru ca mai treceti pe aici si imi admirati munca!Inseamna mult pentru mine!

    RăspundețiȘtergere
  4. Gabi:fetele sunt mulaje...restul e lucru manual.

    RăspundețiȘtergere
  5. FELICITARI!!!!E perfect....imi place!!!
    O dumineca placuta!

    RăspundețiȘtergere
  6. Super tortulet!! O explozie de culoare si veselie! E adorabil, felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  7. Chiar sunt reusite personajele,iar tortul este foarte frumos,bravo!

    RăspundețiȘtergere
  8. Nico felicitari inca o data pentru ce faci....este un tort deosebit de frumos..se vede ca pui foarte mult suflet in tot ceea ce faci.

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc pentru aprecieri tuturor!In realitate tortul a fost mult mai frumos colorat...din pacate aparatul meu foto nu-mi permite sa redau acest lucru.

    RăspundețiȘtergere
  10. Ne-a placut foarte mult tortuletul,iar copiii au fost super fericiti cand l-au vazut,la fel si noi.intr-adevar foarte colorat si plin de viata.va mai multumesc inca odata cu aceasta ocazie si o sa va recomand cu mult drag si prietenelor mele.
    Anca ,mamica lui Nicole

    RăspundețiȘtergere
  11. Anca,ma bucur din suflet ca v-a placut!Am lucrat cu mult drag la el mai ales ca si copiilor mei le place Alba ca zapada.De fapt ei au fost asistentii si totodata si criticii mei la fiecare personaj in parte.Sper ca si gustul a fost pe masura asteptarilor.Va multumesc si eu!

    RăspundețiȘtergere

Adauga un comentariu

Vizitatori online