marți, 15 mai 2012

Decor cu bebe si ingeras



                               




4 comentarii:

  1. Foarte frumoase.Felicitari pentru fiecare in parte!!!!
    O zi frumoasa!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nico draga, te invidiez (cu o invidie frumoasa) pentru cat de mult muncesti...eu nu mai reusesc sa-mi gestionez timpul si, in consecinta, si vizitele mele pe bloguri sunt foarte rare. Dar, atunci cand intru la tine, sunt mereu uimita de tine!
    Felicitari! Frumoase lucruri ai facut de cand nu te-am vizitat!
    Te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc din suflet draga Marinela!Muncesc mult intradevar si oboseala incepe sa-si spuna cuvantul dar sa sti ca fac totul cu placere si de obicei nu prea-mi place sa fac acelasi lucru de 2 sau mai multe ori(cu exceptia florilor).Sa sti ca la toate fetele(vorbesc de cele mai vechi,care ne cunoastem intre noi si ne vizitam)se vede un progres.La tine progresul e fooarte mare.Tortul cu fotbalistii e fenomenal.Figurinele sunt perfecte si tortul parca ar fi desenat atat e de bine lucrat si finisat.Nici eu nu prea am mult timp de vizite pe bloguri sau de multe ori doar ma uit, ma minunez si atat ca nu-mi ajunge timpul sa scriu comentarii.
      Te pup si iti doresc o saptamana cat mai placuta in continuare!

      Ștergere

Adauga un comentariu

Vizitatori online