duminică, 1 mai 2011

Trandafiri sidefati




11 comentarii:

  1. Sunt foarte frumoase florile tale !
    Din ce sunt facuti aceati trandafiri ?

    RăspundețiȘtergere
  2. o wow! supwrbi, perfectio! esti teribilaaaaaaa!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumosi trandafirii tai.Sunt curioasa...sunt din zahar topit?Te intreb pentru ca stiu ca se lucreaza foarte greu...daca ai reusit asta singura,fara ca cineva sa-ti "scoata" petalele....esti chiar fantastica!!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. foarte frumosi!!! eleganti si fin colorati...cu ce ai dat sideful ca arata super bine....

    RăspundețiȘtergere
  5. Va multumesc tuturor pentru aprecieri!
    Trandafirii sunt din pasta de lapte praf o reteta "incercata" de mai multe ori si modificata pana mi-a iesit cum am vrut eu.Se lucreaza foarte usor si poti sa te joci cu ea timp indelungat..adica cateva ore bune dupa care se usuca foarte repede.Pentru reteta o sa fac o postare separata.
    Sideful este pudra alb perla de la Wilton l-am aplicat dupa ce s-au uscat complet cu o pensula moale.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ana, am facut si eu trandafiri din zahar ars sau "Pulled sugar" cu spun americanii dar nu mi-au iesit.Adica i-am facut seara si au iesit super erau ca de vis, iar dimineata erau lasate toate petalele.Ceva n-am facut eu bine ca reteta o luasem in limba engleza si probabil am facut ceva gresit.De atunci n-am mai incercat.

    RăspundețiȘtergere

Adauga un comentariu

Vizitatori online