sâmbătă, 3 decembrie 2011

Tort de majorat cu crini si sabot

Un tort pentru fiica unei prietene,tort la care am muncit foarte mult dar sunt si foarte multumita de rezultat.Am pierdut 6 ore doar la montat si ornat.
La ornamente am inceput sa lucrez cu aproximativ o saptamana inainte.
Interiorul e blat roz insiropat cu nectar de capsuni si banane,creme:ganache de ciocolata cu alune si crema de banane.Astept sa-mi trimita sarbatorita o poza cu o sectiune si o sa o postez...si eu sunt curioasa cum a aratat.






10 comentarii:

  1. Ti-a iesit foarte elegant, a meritat tot efortul! Felicitari, Nico!

    RăspundețiȘtergere
  2. frumos tort,totul e perfect in culori frumoase,sigur a avut mare succes,o seara placuta

    RăspundețiȘtergere
  3. superb superb superb! felicitariiiii

    RăspundețiȘtergere
  4. Asa da sarbatorire a celor 18 ani. Felicitari.

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc tuturor!Culorile au fost alese de sarbatorita care de asemenea a dorit sa aiba pe tort si pantof si fluturi dar si crini!Eu m-am straduit sa le combin intr-un mod cat mai placut si estetic.Sunt multumita de ce a iesit in final.

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte frumos ,finut si elegant...felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  7. ff frumoase dar cum se fac

    RăspundețiȘtergere

Adauga un comentariu

Vizitatori online