vineri, 23 septembrie 2011

Bebe pentru tort de botez nr.7/Baptise baby girl nr.7


5 comentarii:

  1. Nicoleta, tocmai am descoperit blogul tau...
    Esti foarte harnicuta...ai vreo tema pe care sa nu o fi incercat? :)
    Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  2. Giovanna:Multumesc!
    Marinela:Daca nu ma descopereai tu pe mine nu te descopeream nici eu!Culmea e ca si eu sunt din Beclean...sunt doar casatorita si stabilita in Dej acum.Sper sa-ti fac o vizita cat de repede data viitoare cand ma duc sa-mi vizitez parintii.Am dat o raita prin blogul tau...esti fenomenala!!Cand o sa fiu mai libera o sa-ti studiez fiecare opera!Te pup si iti doresc un weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
  3. :)))))
    Noroc cu Internetul...ca, altfel, nu aflam una de alta! :)))
    Un week-end minunat iti doresc si eu! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. alt bebelas foarte dragut!imi plac foarte mult!!!

    RăspundețiȘtergere

Adauga un comentariu

Vizitatori online