vineri, 15 aprilie 2011

Premiu "Kreativ blogger"

Am primit acest premiu de la Mandala si Adela Zilahi carora le multumesc din suflet pentru ca s-au gandit la mine mai ales ca sunt la inceput cu blogul meu. Trebuie sa scriu 10 lucruri care imi plac si sa-l ofer altor 10 bloguri .Pai sa incercam:
10 lucruri care imi plac:
1.Sa-mi petrec timpul cu copii si sotul meu
2.Sa fac torturi si ornamente
3.Sa ascult muzica in timp ce fac curatenie
4.Sa-mi petrec timpul in mijlocul naturii de cate ori am ocazia (mai ales la pescuit)
5.Imi plac florile,copacii,padurea,parcurile,verdeata....natura in toata splendoarea ei
6.Imi plac filmele de actiune si de aventura.
7.Imi place sa combin tot felul de ingrediente in bucatarie si sa-mi fac propriile retete.
8.Imi place sa ma joc cu copii mei si sa ma cobor la mintea lor. 
9.Imi plac animalele.
10.Imi place sa fac sport de cate ori am timp.

    Cele 10 bloguri sunt foarte, foarte greu de ales pentru ca toate blogurile pe care le urmaresc sunt foarte frumoase de aceea eu as oferi acest premiu toturor blogurilor din lista mea ca toate merita si le urmaresc cu drag desi nu am timp intotdeauna sa postez comentarii .Totusi daca trebuie neaparat sa aleg va rog sa-mi spuneti Mandala si Adela si o sa revin cu alta postare care sa contina alegerea mea....fortata.
Va multumesc inca odata pentru premiu!
                

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Adauga un comentariu

Vizitatori online