luni, 11 aprilie 2011

Prajitura rapida

































 

Am facut ieri aceasta prajitura pentru ca imi ramasese crema de zmeura de la tort. Se face foarte repede...in maxim o jumatate de ora este gata.
      Avem nevoie de urmatoarele:                                                                        -1 kg lapte, 2 plicuri de budinca de vanilie, 5 linguri de zahar, esenta de vanilie, 2 plicuri gelatina dr Oetker, 2 foi de pandispan din comert,3 oua, si crema de orice fel(in cazul meu de zmeura).                                                                                                      Crema de vanilie:                                                                                      Gelatina se pune la hidratat in putina apa.600 ml lapte se pun la fiert. Separat in restul de lapte rece se dizolva cele 2 plicuri de budinca,5 linguri de zahar, si galbenusurile de la cele 3 oua si se adauga peste laptele pe care l-am pus la fiert amestecand continuu la foc mic pana se ingroasa crema.Cand s-a ingrosat se da deoparte si se adauga gelatina hidratata,se amesteca bine si se da la rece amestecandu-se din cand in cand ca sa nu se formeze coaja deasupra.  










































 
 

           Se procedeaza in felul urmator:                                                           Intr-o tava de copt de dimensiunea foii de pandispan se pune o foaie, peste ea se toarna crema cat este inca calduta(nu fierbinte), se pune a doua foaie, peste ea se pune crema, iar peste crema se pun albusurile batute spuma cu zahar si putina zeama de lamaie. Se orneaza cu jeleu de fructe, dulceata, ciocolata, sau ce avem in functie de crema pe care o folosim.Eu am pus dulceata de zmeura.Se da la frigider pentru aprox. o ora sau pana se raceste crema si se intareste.Este delicioasa. Ai mei au terminat-o foarte repede.











































 
 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Adauga un comentariu

Vizitatori online