luni, 26 august 2013

Am revenit din concediu!!

Intotdeauna mi-a placut sa gatesc si sa incerc retete noi, pentru ca bucataria mi-a dat libertatea de a fi creativa si de a-i impresiona pe cei din jurul meu. Nimic nu se compara cu bucuria pe care o vad in ochii celor dragi, atunci cand ii chem sa guste o reteta noua sau cand le fac mancarea preferata.

Prepararea torturilor a venit ca ceva firesc. Imi doream sa impart cu cat mai multa lume cunostiintele pe care le aveam. Oricine stie sa faca o omleta sau o ciorba de legume, insa, m-am gandit, ca as putea sa inspir multe persoane sa se apuce de preparat torturi, daca as publica pe blog realizarile mele.
Torturile personalizate m-au atras de la inceput. Sunt innebunita dupa ele, pentru ca necesita atat experienta in bucatarie, cat si o migala de chinez pentru realizarea decorurilor, fie ca este vorba de torturi pentru copii, de torturi pentru adulti sau de torturi cu figurine 3D.
Din 2011, cand am inceput acest blog, am publicat multe fotografii cu torturi, v-am aratat cateva dintre secretele mele si am impartit cu voi cartile si blogurile pe care le citesc.
Mi-am imbunatatit tehnicile de preparare a torturilor personalizate si datorita cuvintelor frumoase si a incurajarilor pe care le-am primit de la voi. Zilele acestea m-am bucurat sa aflu ca sunt o sursa de inspiratie si pentru o cofetarie online, care prepara torturi personalizate cu livrare in Bucuresti. Le multumesc si ii felicit pentru ca livreaza torturi asa de frumoase.

Dragelor si dragilor (exista si barbati pe aici?) va incurajez sa invatati sa preparati torturi personalizate. Veti descoperi o lume frumoasa in care va veti pune la incercare creativitatea, combinand ingrediente si incercand propriile retete. Dati drumul la muzica preferata si lasati-va purtati de imaginatie. Ce poate fi mai frumos decat zambetul copilului tau, atunci cand ii prepari un tort cu personajul de desene animate preferat?

Sunt fericita pentru ca fac ce imi place si pentru ca vad oameni zambind, atunci cand primesc si gusta torturile facute de mine.

Gata cu vorba! Ne-am intors din concediu si avem forte proaspete.

La treaba!

2 comentarii:

  1. Sunt minunate torturile tale; felicitari si astept sa vad cum pui in practica acele "forte" proaspete de care amintesti in postare.

    RăspundețiȘtergere

Adauga un comentariu

Vizitatori online