miercuri, 21 martie 2012

"Color dust" preparat in casa/Homemade colodust...pentru cunoscatoare

Ideea mi-a venit atunci cand am ramas in pana de colodust galben,am incercat ,si spre bucuria mea mi-a iesit   ,asa ca am facut mai multe culori.Reteta mea este urmatoarea.
Avem nevoie de:amidon alimentar,colorant alimentar si alcool( preferabil sa fie incolor),o lingura,o scobitoare si un bol micut.
 Punem o lingura de amidon in bol iar separat amestecam o lingurita de alcool cu un varf de scobitoare de colorant(sau depinde de cat vrem sa fie de intensa culoarea).Eu m-am jucat cu culorile si am facut tot felul de nuante de colordust.

Amestecam totul foarte foarte bine si lasam cateva ore sa se usuce bine amestecand din cand in cand,pana cand se evapora tot alcoolul si ramane amidonul uscat.Se pastreaza foarte bine in recipiente mici(eu am folosit sticlute goale de esenta si foarte bine uscate)
                Am facut si o proba pe o petala alba.Sper sa fie de folos multor fete din moment ce stim cu toatele care este pretul unei cutiute de colordust, iar o cutie de amidon costa doar 3 lei.Alt mare avantaj este ca poti combina culorile obtinand astfel nuante pe care nu le-ai putea cumpara din nici un magazin de specialitate.Spor la treaba!!!

22 de comentarii:

  1. Interesanta idee, mersi de truc.

    RăspundețiȘtergere
  2. e super ideea..o bagam la capsor:)merciii!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte interesant!! Am sa tin minte!! Pupici!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Super idee! Multumim ca ai impartasit-o cu noi!

    RăspundețiȘtergere
  5. Asa este o idee geniala!Multumim!!!!Viorica Petrovici

    RăspundețiȘtergere
  6. Super ideea Nico!!! Multumim de pont...
    sa iti dau si eu unul:))
    Amidonul la Metro la punga de 1 kg e 9 si ceva :) deci mai ieftin putin :)) decat 250 g 3 lei:)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da,doar ca noi n-avem Metro in oras,asa ca...oricum pentru asa ceva e nevoie de foarte putin amidon.Oricum mersi de pont!Te pup Bianca!

      Ștergere
  7. Foarte buna ideea ta.Multumim pentru faptul ca ai impartasit-o cu noi!

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte tare!! multumim pt ca ai impartasit cu noi ideea.

    RăspundețiȘtergere
  9. Cu placere!Stiu ca o sa va fie de folos!

    RăspundețiȘtergere
  10. astept cu nerabdare sa o incerc iti multumesc din suflet.

    RăspundețiȘtergere
  11. Iti multumesc pentru cai impartasit cu noi ideia care este foarte buna si de folos,pupici.

    RăspundețiȘtergere
  12. Buna ideea! Sigur am sa incerc si eu! :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Super tare ideea ta maine am sa incerc si eu

    RăspundețiȘtergere
  14. O solutie foarte utila dar, nefiind o cunoscatoare, as vrea sa intreb cum transformi apoi praful ramas uscat dupa ce s-a eliberat alcoolul, inapoi in lichid, ca sa poti picta cu acea culoare obtinuta? Logic ar fi sa pui apa :-)....dar nu se pierde apoi din intensitatea culorii?

    RăspundețiȘtergere
  15. Color dust-ul este un praf colorat pentru flori.Nu trebuie sa fie lichid...se pudreaza petalele cu o perie uscata ca sa le dam o culoare cu un aspect cat mai aproape de realitate ceea ce nu se poate obtine sau se obtine mult mai greu cu un colorant lichid.
    Scuze pentru intarzierea raspunsului!

    RăspundețiȘtergere
  16. ufff esti minunata ca ne impartasesti gratis si noua retetele; multumiri si pupici, macar asa virtual :) ! Am si eu 2 intrebari (daca nu este cu suparare) :poti da mai multe detalii despre ce alcool vorbesti, de spui ca se evapora? si 2: eu am ajuns aici cautand de fapt cum se fac pozele comestibile, oare este posibil si acasa sau doar in laboratoare cu masinarii speciale (?)...

    RăspundețiȘtergere
  17. buna idee,imi va fi de folos multumesc!!!!

    RăspundețiȘtergere
  18. buna idee,imi va fi de mare folos multumesc!!!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere

Adauga un comentariu

Vizitatori online