marți, 24 ianuarie 2012

Primul premiu din 2012


Am primit acest premiu de la Lily si Mona carora le multumesc din suflet.
Premiu a fost insotit de 3 intrebari:


1.Care este reteta mea  preferata de mancare postata pe blogul meu? 
Din pacate pe blogul meu sunt postate doar torturi dar mancarea mea preferata este ciorba de perisoare cu muulta smantana,asa cum o fac eu.
2Care este desertul preferat postat pe blogul meu? 
Pentru ca toate sunt deserturi as spune tot ce este cu ciocolata.
3. Ce mancare credeti ca nu ati incerca niciodata sa mancati?
Sushi,sarpe,friptura in sange,pisici,caini,insecte si alte bazaconii.

Ofer premiul tuturor vizitatorilor si prietenelor care-mi urmaresc blogul meu precum si celor carora m-am alaturat  in special la:


2 comentarii:

  1. multumesc frumos. ma bucur ca te-ai gandit la mine. te pup cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  2. Esti tare draguta sa imi oferi acest premiu!!!Il primesc din inima si il postez cu drag.Pupici si spor de la o admiratoare...(stii ca admir de mor florile tale!!)

    RăspundețiȘtergere

Adauga un comentariu

Vizitatori online